Reisje naar de caves

6 oktober 2009 - Pune, India

Daar ben ik weer! Ik ben hier al een keertje naar de Mac geweest, ze hebben qua vlees alleen Mc chicken en verder heel veel Mc Veggies. Ook vorige week vrijdag uit geweest naar High Spirits, daar trad een rock band op, echt apart om die Indiase mensen helemaal los te zien gaan. En alle tenten gaan hier om 12 uur dicht, dus ten aller tijden vroeg naar bed. De volgende dag gingen Pamela en ik een beauty dagje houden. We gingen eerst op zoek naar een full body massage en vervolgens ook nog pedicure en wenkbrouwbehandeling. Toen werden we uitgenodigd voor een bbq in Korageon park (waar alle europeanen wonen). En die leven daar echt in mansions met zwembaden erbij! En eindelijk weer eens lekker vlees gegeten! Hier ook met een zwitsers meisje gepraat, gelukkig weet ik nu iets meer over Zwitserland! Helaas konden we niet lang blijven, omdat om 23 uur onze bus naar Aurangabad ging, om de caves te bezoeken.

En toen gebeurde het... mijn eerste darmproblemen in India. Ik wist wel dat het ooit zou gebeuren, maar niet in de bus!!! Gelukkig zijn ze hier flexibel en wilde de bus speciaal voor mij even stoppen! ik denk dat het kwam omdat ik water uit de kraan had gedronken.. Toen we bij ons hotel aankwamen om 5 uur snachts, lag er gewoon iemand in ons bed te slapen! Echt brutaal! Dus wij om nieuwe lakens gevraagd en lekker geslapen tot 9 uur om met zn 8en opweg te gaan naar de Ajanta caves met onze prive chauffeur. Toen we aankwamen zagen we meteen een geweldig uitzicht!! En de afdaling naar de grotten kon beginnen.. Alle Indiase mensen wilden met ons op de foto, niet normaal! De grotten waren heel oud, met veel beelden erin. De volgende dag naar de Ellora caves, Pamela kocht nootjes daar, en toen sprongen er zo 4 apen op haar haha zo grappig! Deze grotten vond ik mooier, overal beelden van olifanten. Ook was daar een super mooie waterval en mooi uitzicht!

Toen weer een paar daagjes naar stage, en vrijdag was het feestdag en ging ik met Yuku en Michal een dagje naar het zwembad! Lekker zonnen op een bedje daar! Yuku uit Japan bleek niet te kunnen zwemmen, dus hebben we haar een zwemlesje gegeven! De volgende dag 's avonds gingen we naar een feestje! Die mensen hier dansen echt raar haha, maar dat zullen ze ook wel van mij vinden.

Gisteren mijn eerste salaris gehad! Jeej! En de laatste dagen regent het veel, in andere delen van India zelfs veel doden door overstromingen.. Verder hebben we ook ons reisje naar Goa al geboekt! Over 10 dagen gaan we daar 5 dagen chillen op het strand! We gaan met de slaapbus heen en weer en hebben huisjes op het strand geboekt, ben benieuwd!

Mijn adres hier is:

Pune - 411004

Maharastra, India

1. Lenny:
    14 oktober 2009
    Hey lieverd, je gaat al bijna naar Goa, heel veel plezier alvast! Lekker slapen in de slaapbus haha ;) X
  2. Vivian:
    20 oktober 2009
    Hoi Denise,

Super leuk al die verhaaltjes van je!! Gelukkig doe je daar ook veel leuke dingen naast je stage :-) Ik ben benieuwd naar je volgende foto's.
    Veel plezier nog!!
    Dikke kus en knuffel