Heerschend nieuws!

24 september 2009 - Pune, India

Maandag kreeg ik uitleg over mijn stage, en ik mag een marketing strategy schrijven hoe Indolink het beste Nederland en Zwitserland kan benaderen voor zaken. Ook ga ik presenaties geven over de culturen in deze landen en ga ik contacten leggen met kamer van hoophandel en andere organisaties. Best interessant dus! Alleen weet ik echt vrij weinig over Zwitserland, maar dat moet wel goed komen, want ik weet dat je er lekkere chocolade hebt en er goed kan skieen;)

Dinsdag gingen Pamela en ik na het werk naar een groentemarkt! En daar thuis een heerlijke salade van gemaakt! Goede vitamientjes zijn belangrijk! Ook was daar een straat met alleen maar juweliers, echt geweldig! Hier dus de nodige inkopen gedaan. Je oor laten piercen is hier 80 cent… ben maar niet bang, ik heb geen piercing genomen hoor, maar Pamela. ‘S avonds was Celia’s afscheidsfeestje, ze had groene thee gemaakt en lekkere Chinese hapjes! Toen ben ik maar op de bank in het andere appartement gaan slapen, want ik was nog steeds super moe.

De volgende dag weer heerlijk gekookt, aardappeltjes en veel groenten. Vervolgens gingen we terwijl het echt stortregende naar een bar ‘ The Schip’ waar het op woensdag ladiesnight is! We kregen hier een lekkere martini en die tent zag er prima uit van binnen, en ook zat het er vol met europeanen, vooral duitsers..

En toen kwam het heerschende nieuws!!! Ik mag verhuizen naar een andere kamer met een waaier erin! En ook met een eigen badkamer en mijn kamergenootje word Yuku uit Japan!  Dus sochtends voor werk heb ik al mijn spullen verhuist, zodat de nieuwe Poolse jongen die komt nu in de slecht geregelde kamer moet.

Verder zijn er in India louter mannelijke schoonmakers en naaiers ook lopen deze mannen op straat hand in hand, of pinkie pinkie, lijkt nogal gay, maar zijn ze natuurlijk niet. En ook zijn mijn voeten helemaal opgezwollen alsof ik zwanger ben. En op stage en thuis valt best vaak de stroom uit, ze hebben nog veel te leren hier in India..

1. Mireille:
    24 september 2009
    Lieve Denise! Gelukkig heb je nu een betere kamer! Lekker eten hebben ze daar idd!! Helemaal niet alleen rijst...
    Leuke foto!! Liefs Mireille & maritje
  2. YiLiNg:
    25 september 2009
    Hey Denise,

Supper leuk om te lezen dat je 't naar je zin hebt daar!! ook dat je nu naar een betere kamer kan verhuizen ..jammer voor die Poolse jongen ;) Hij zal je wel bedanken (djenkoeje) haha

Blijf maar updaten en wel foto's uploaden he!!

Dikke Kus

Yiling
  3. Eline:
    28 september 2009
    hee lieve dennis!!!!!
    wat leuk om je eerste ervaringen te lezen!! vond het trouwens super lief dat je gesmst had!! fijn trouwens dat je nu een chille kamer hebt :) en die stage klinkt ook wel heftig, echt al serieuze taken! kan me voorstellen dat je er erg veel van leert....
    hahah en je hebt al het perti goud al gevonden! told u ;)
    ga nu even je foto's bekijken. hier trouwens alles goed. maries gaat zondag over en dan kan ik al een kamertje leeg maken :)
    schatje hele dikke kus en heel veel liefs!!
  4. Lenny:
    1 oktober 2009
    Chill dat je een nieuwe kamer hebt! Ik ben benieuwd naar als je avonturen schatje! Kus!